Začněte tím, že reklamované zboží dobře zabalíte. Nezapomeňte také přiložit průvodní dopis, s přesným popisem závady, využít můžete vzor Odstoupení od kupní smlouvy. Dále své kontaktní údaje pro komunikaci s e-shopem a fakturu.V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu:
Adiel s.r.o.
Ostrovského 253/3
150 00 Praha 5
Berte, prosím, na vědomí, že použité kosmetické přípravky bez zjevné závady není možné z hygienických důvodů vracet. Děkujeme za pochopení.
- Máte na to minimálně 24 měsíců
Záruční doba se počítá od okamžiku přebrání zboží od dopravce (popřípadě vyzvednutí na odběrném místě). Standardní délka záruční doby je 24 měsíců. Může být i delší. Tuto informaci naleznete na obalu zboží nebo ve smlouvě.
- Napište nám, zavolejte nebo přijďte osobně
Zatelefonujte na číslo 739 610 850, napište e-mail na obchod@etani.cz nebo přijďte za námi na adresu Ostrovského 253/3, Praha 5, budova Ženských domovů, 5. patro číslo dveří 5058.
- Nemáte účtenku ani fakturu? Nevadí.
Pokud u sebe fakturu nemáte, nezoufejte. Jsme schopni Vaši objednávku vyhledat, pokud uvedete všechny kontaktní informace, včetně čísla objednávky, postačí i potvrzovací email. V případě platby kartou stačí výpis z účtu.
- Reklamaci máme povinnost vyřídit do 30 dnů
Jakmile od vás převezmeme reklamované zboží, máme 30 dní na vyřízení reklamace. Vámi reklamované zboží bude postoupeno k posouzení a v případě uznání reklamace Vám bude zboží vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze. Sami si můžete vybrat.